poniedziałek, 17 grudnia 2012

Jak wyłączyć grupowanie wiadomości w Gmail?


--> Wyłączenie wiadomości w Gmail stało się dla mnie sprawą kluczową od czasu gdy przypadkiem zaznaczyłem pogrupowaną wiadomość według wątku i przegapiłem fakt, że nadawca wysłał mi kolejnego maila.
Niestety w widoku grupowania informacja o tym, że dosłałem kolejną wiadomość jest dość nieczytelna jeśli przypadkiem zaznaczymy ją jako przeczytaną.
Dodatkowo nawet pomijając pomyłki to nawigowanie w treści naszej pogrupowanej korespondencji jest niezmiernie utrudnione. Tego typu grupowanie nawet w Microsoft Outlook mnie wkurza a co dopiero w przeglądarce!
Ok więc wyłączmy wkurzającą funkcjonalność.
Wchodzimy na nasze konto na www.gmail.com, po zalogowaniu przechodzimy do Ustawień > Widok Wątku > Wyłącz widok wątku.

lub po polsku "widok wątku":

Pamiętajmy aby przesunąć pasek menu z prawej strony i zatwierdzić zmiany na dole strony.
-->

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz